ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Ό,τι συμβαίνει στην ορχήστρα μας, ίσως και παραέξω, ό,τι ΜΑΣ αρέσει και ό,τι όχι, ό,τι ΣΑΣ αρέσει και ό,τι όχι,

για ό,τι ανησυχούμε και για ό,τι χαιρόμαστε, για ό,τι αγαπούμε και για ό,τι απευχόμαστε, ένα παράθυρο ανοιχτό προς τα μέσα και προς τα έξω...

καλώς μας ήρθατε!

Τετάρτη, 25 Απριλίου 2012

Αλεξάνδρα Παπαστεφάνου, Τζόναθαν Σιφμαν και Μικρές Νυχτερινές Μουσικές με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών

(αντιγράφουμε από το κείμενο του Τίτου Γουβέλη στο πρόγραμμα της ΚΟΑ)




Σε ένα ποίημά του ο Ισπανός Αντόνιο Ματσάδο περιγράφει έναν νυχτερινό του περίπατο,
όπου μόνος σαν φάντασμα περιφέρεται σε μία ερειπωμένη πλατεία ανάμεσα σε παγκάκια, θάμνουςκαι ακακίες.

Το ποίημα αυτό στάθηκε η αφορμή για την σύνθεση της αιθέριας και υποβλητικής


Μικρής Νυχτερινής Μουσικής (1954)
του Ιταλού μουσουργού Λουίτζι Νταλαπίκολα.








Οι ακακίες του ποιήματος συνειρμικά μας θυμίζουν ότι το φυτό αυτό είναι ένα πανάρχαιο
σύμβολο, που αντιπροσωπεύει την αγνότητα και την αθανασία της ψυχής
Έτσι αγνή και αθάνατη είναι η Τέχνη του
Μότσαρτ, είτε πρόκειται για την γνωστή σε όλους μας

Μικρή Νυχτερινή Μουσική






είτε για το μεγαλόπνοο και εντυπωσιακό

Κοντσέρτο για πιάνο αρ.22,

που θα έχουμε την χαρά να ακούσουμε από την διακεκριμένη πιανίστα

Αλεξάνδρα Παπαστεφάνου.







Ο Αμερικανός μαέστρος
Τζόναθαν Σίφμαν




οδηγεί την
Κρατική Ορχήστρα Αθηνών


στην Συμφωνία ・・του Λιντς・,


ένα ανεπανάληπτο επίτευγμα ομορφιάς που ο Μότσαρτ ολοκλήρωσε μόλις σε τέσσερις μέρες περνώντας από την ομώνυμη αυστριακή πόλη.





ΠΑΡAΣΚΕΥΗ 27 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2012

20:30




ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ
Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης

ΒΟΛΦΓΚΑΝΓΚ ΑΜΑΝΤΕΟΥΣ ΜΟΤΣΑΡΤ

Μικρή Νυχτερινή Μουσική Κ.525

• Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα αρ.22
σε μι ύφεση μείζονα,




Κ.482

ΛΟΥΙΤΖΙ ΝΤΑΛΑΠΙΚΟΛΑ

Μικρή Νυχτερινή Μουσική


ΒΟΛΦΓΚΑΝΓΚ ΑΜΑΝΤΕΟΥΣ ΜΟΤΣΑΡΤ
Συμφωνία αρ. 36 σε ντο μείζονα, Κ.425 ・・του Λιντς・





ΣΟΛΙΣΤ
Αλεξάνδρα Παπαστεφάνου,



πιάνο

ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Τζόναθαν Σίφμαν



19:45




Δωρεάν εισαγωγική ομιλία για τους κατόχους εισιτηρίων


Δεν υπάρχουν σχόλια: